اثر هلیله کابلی بر همورویید بررسی شد
نوشته شده توسط : armita

اثر هلیله کابلی بر همورویید بررسی شد /درمان رایگان بواسیر با فرآورده های دارویی طرح پژوهشی «اثر هلیله کابلی بر همورویید» توسط دکتر اندرخور رزیدنت طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی زیر نظر معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در مرکز درمانی شهید مدرس در حال اجرا می باشد.

این طرح با هدف کلی برسی اثر کپسول هلیله کابلی، تولید شده بر اساس طب سنتی ایران، بر خونریزی انداره توده و درد همورویید تدوین و اجرایی شده است. 

تا کنون این درمان بر روی ۱۶ بیمار مبتلا به همورویید درجه I و II صورت گرفته که نتایج در همه موارد مثبت ارزیابی شده است. نتایج این درمان شامل کاهش خونریزی، کاهش درد، رفع یبوست و نیز کاهش سایز توده بوده است.

به گفته دکتر اندرخور، مصرف خودسرانه فرآورده های طب سنتی و گیاهی موجب بروز عوارض مختلفی بر روی بیمار شده که نه تنها اثر بخشی دارو را از بین می برد بلکه موجب بروز مخاطراتی برای بیمار می شود.

وی تأکید کرد در طرح درمان گیاهی همورویید، میزان مصرف فرآورده بر اساس پژوهش های آزمایشگاهی و تست های میکروبی به دست آمده است و به همین خاطر استفاده آن برای عموم، بدون مشورت پزشک موحب بروز عوارض می شود.

دکتر اندرخور همچنین انتخاب نوع فرآروده گیاهی برای درمان را بسیار مهم و ضروری دانست و تأکید کرد که در این طرح برای بیماران و مراجعان بهترین نوع فراورده و به همراه مناسب ترین مقدار استفاده می شود.

به گفته دکتر اندرخور درمان مراجعان و بیماران در جریان اجرای این طرح پژوهشی به صورت کاملا علمی و همچنین رایگان انجام می شود. منبع: اثر هلیله کابلی




:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: